Neverwinter Neverwinter Nights og Neverwinter Nights 2 - Dansk community

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
NeverwinterNights.dk - Tåge over Wynda
Dungeon Crawler, scripting.... Og mig

Post new topic   Reply to topic    Neverwinter Nights og Neverwinter Nights 2 - Dansk community Forum Index -> Neverwinter Nights 2 - spørgsmål til toolsettet, scripting osv.
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hol Brau
Lvl 2 Kriger

PostPosted: Wed Feb 14, 2007 7:34 pm    Post subject: Dungeon Crawler, scripting.... Og mig Reply with quote

Yes, Jeg har så tænkt mig at lave en, så at sige, Dungeon Crawler.

I starten skal man hen på en kirke gård, og finde en Zombie negl (mums) og derefter skal man møde en Necromancer i en Slotskælder/krypt.

Mit første spørgsmål er så:
- Kan man få Necromanceren til at "teleportere" når han er nede på 25 % hp? Og kan man få ham tila t sige noget samtidig, eller før?

Andet spørgsmål, man skal kæmpe mod en drage til sidst, kan man får nogle dragehjægere til at vældte ind og nakke den efter lidt tid? Hvordan?

~det skulle vidst være det ~
Rami_Ahmed
Lvl 6 Kriger/Tyv

PostPosted: Sat Feb 17, 2007 9:02 pm    Post subject: Re: Dungeon Crawler, scripting.... Og mig Reply with quote

Hol Brau wrote:
Mit første spørgsmål er så:
- Kan man få Necromanceren til at "teleportere" når han er nede på 25 % hp? Og kan man få ham tila t sige noget samtidig, eller før?

Sagtens.
Hol Brau wrote:
Andet spørgsmål, man skal kæmpe mod en drage til sidst, kan man får nogle dragehjægere til at vældte ind og nakke den efter lidt tid? Hvordan?

Sagtens. Rolling Eyes
Skal se om jeg kan få bikset et par simple scripts sammen til dig, vender tilbage. Arrow

Code:
void main()
{  if (GetCurrentHitPoints() <= FloatToInt((0.25 * GetMaxHitPoints())))
    {  AssignCommand(GetLastAttacker(), ClearAllActions(TRUE));
       ClearAllActions(TRUE);
      SetPlotFlag(OBJECT_SELF, TRUE);
      SpeakString(" DET HER SIGER JEG FØR JEG SKRIDER ! ");
      JumpToObject(GetWaypointByTag("WAYPOINT_TAG_HER"));
      DelayCommand(2.0, SetPlotFlag(OBJECT_SELF, FALSE));
   }
}

Det script skulle sende din dungon crawler væk til et eller andet sted... Læs lige scriptet igennem, du skal indsætte hvad den sakl sige og hvor den skal hen.

Andet script er en smule mere besværligt. Skal have lidt mere info. Hvad mener du med 'tid', mener du tid som i irl minutter eller tid som i monster liv? Og skal dragejægerne komme ind og slå dragen ihjel mens spilleren også kæmper? Og skal spilleren være istand til at dræbe dragen? og sådan nogle ting..
Lvl 2 Kriger

PostPosted: Tue Feb 20, 2007 12:07 pm    Post subject: Reply with quote

Jeg tænker at de skal komme mens man kæmper, og efter en 30 sekunders tid..

Tak for det andet script skal se om jeg kan implementere det ^^
Post new topic   Reply to topic    Neverwinter Nights og Neverwinter Nights 2 - Dansk community Forum Index -> Neverwinter Nights 2 - spørgsmål til toolsettet, scripting osv. All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum