Neverwinter Neverwinter Nights og Neverwinter Nights 2 - Dansk community

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
NeverwinterNights.dk - Tåge over Wynda
Consol - Hvordan?

Post new topic   Reply to topic    Neverwinter Nights og Neverwinter Nights 2 - Dansk community Forum Index -> Neverwinter Nights 2 - Mask of the Betrayer
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Cashew
Lvl 1 Kriger

PostPosted: Thu Nov 01, 2007 8:17 am    Post subject: Consol - Hvordan? Reply with quote

Hey!

Jeg er nået til kap 2 i spillet, MEN så kommer problemerne med det der "spirit meter" jo, og dét er da for belastende...

Men der er en cheat, rs ka _se_ terminate , der kan slå den fra .

Mit problem er så bare, at jeg altså IKKE kan finde ud af at få den der consol box op, hvor jeg skal skrive snydekoden - hjælp?

Hilsen,
Cashew
Back to top
View user's profile Send private message
magnify
Lvl 21 Ærkeadmin

PostPosted: Fri Nov 02, 2007 10:35 pm    Post subject: Reply with quote

Jeg plejer også at have lidt problemer med det, man skulle bruge "~" tasten, men så vidt jeg kan se skal man holde shift og trykke "`" og bagefter "?".
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Neverwinter Nights og Neverwinter Nights 2 - Dansk community Forum Index -> Neverwinter Nights 2 - Mask of the Betrayer All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum